Bc. Zuzana BELKOVÁ

Bakalářská práce

Pepsi vs. Coca-Cola a jejich současné pozice na trhu

Pepsi vs. Coca-Cola and their current position in the market
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá zhodnotením postavenia značky Pepsi a Coca-Cola na súčas-nom trhu. Teoretická časť je venovaná základom brand managementu a princípom budo-vania a merania hodnoty značky vo všeobecnosti. Súčasťou je i historická evolúcia oboch značiek až do dnešnej doby. Praktická časť mapuje {\clqq}kolovú vojnu``, svetové a domáce trendy vývoja značiek na trhu i v televíznej reklame. Záver …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the evaluation of the current position of the brands Pepsi and Coca-Cola in the market. The theoretical part focuses on the principles of brand man-agement, brand building along with brand value measurement. What is more, the historical evolution of both brands until today is stated here. The practical part concentrates on the {\clqq}Cola war``, together with the international …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10490

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BELKOVÁ, Zuzana. Pepsi vs. Coca-Cola a jejich současné pozice na trhu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace