Petr Klement

Diplomová práce

Analýza implementace projektu Customer Self-Repair ve společnosti HP

Analasis of implementation of Customer-Self Repair project in Hewlett-Packard
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést analýzu projektu Customer Self-Repair ve společnosti Hewlett-Packard a to především z hlediska nákladů a úspor, které bude možné očekávat po implementaci procesních změn, které bylo nutné provést v průběhu projektu a současně také naznačit, kde byly provedeny chyby z pohledu projektového řízení a vznést návrhy na případná zlepšení do budoucna. V teoreticko-metodologické …více
Abstract:
The aim of this diploma paper is to analyze the Customer Self-Repair project in Hewlett-Packard especially from costs and savings point of view that can be expected after the implementation of procedural changes that had to be made in the course of the project, while also indicate where mistakes were made from the perspective of project management and make suggestions on possible improvements in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Helena Hrůzová
  • Oponent: Pavel Nešpor

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21412

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management