Bc. Luboš Mrzena

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti VOPSS Řepeč s.r.o., která je mladou a rychle se rozvíjející firmou se strojírenským zaměřením. V první části se práce zabývá konkurencí a konkurenceschopností, teorií marketingu, segmentací trhu, hodnotou pro zákazníka, marketingovým mixem a marketingovými analýzy. Druhá část práce je zaměřena …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called VOPSS Řepeč, s.r.o. and it is a young quickly-developing firm dealing in engineering. In the first part the thesis deals with competition and competitiveness, marketing theories, market segmentation, customer values, marketing mix and marketing analyses. The second part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Barbora Šišková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting