Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Luboš Mrzena
Bc. Luboš Mrzena
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti VOPSS Řepeč s.r.o., která je mladou a rychle se rozvíjející firmou se strojírenským zaměřením. V první části se práce zabývá konkurencí a konkurenceschopností, teorií marketingu, segmentací trhu, hodnotou pro zákazníka, marketingovým mixem a marketingovými analýzy. Druhá část práce je zaměřena …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called VOPSS Řepeč, s.r.o. and it is a young quickly-developing firm dealing in engineering. In the first part the thesis deals with competition and competitiveness, marketing theories, market segmentation, customer values, marketing mix and marketing analyses. The second part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/h1iwu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Barbora Šišková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Konkurenceschopnost na cílovém trhu
Barbora Volšičková