Belinda Burešová

Diplomová práce

Transformace vzdělávacího systému v marketingovém oddělení u konkrétního zaměstnavatele

Analysis and transformation of the education system in the marketing department at a specific employer
Anotace:
Tato práce se zabývá vzdělávacím systémem v marketingovém oddělení společnosti Alza.cz a jeho transformací. Cílem práce je analýza způsobů vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané společnosti a zachycení transformace tohoto vzdělávání. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou představeny přístupy k podnikovému vzdělávání, jeho přínosy a trendy …více
Abstract:
This work deals with the educational system in the marketing department of Alza.cz and its transformation. The aim of the thesis is to analyze the methods of education and development of employees in the selected company and capture the transformation of this education. The work consists of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part presents approaches to corporate education, its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedoucí: Otakar Němec
  • Oponent: David Mazáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91793