Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus – Bc. Štěpánka Pelešková
Bc. Štěpánka Pelešková
Master's thesis
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus
Effect of integrated marketing communication in the successful sale of company Globus
Abstract:
Diplomová práce posuzuje úspěšnost integrované marketingové komunikace společnosti Globus na českém trhu. Předložená práce obsahuje zpracování jak teoretického hlediska využití integrované marketingové komunikace, tak její praktickou aplikaci. Je přihlédnuto i k historickým kontextům a marketingovým východiskům. Práce se opírá o vybranou produktovou kampaň společnosti, kde jsou teoretická hlediska …moreAbstract:
The topic of this thesis is to analyze the success of integrated marketing communications of Globus company on Czech market. The present work includes processing both theoretical point of view the use of integrated marketing communications and its practical use. It is of course also, take into account historical contexts. The work also relies on the selected product campaign of company where the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pf68j/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELEŠKOVÁ, Štěpánka. \textit{Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/1i4ay4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup