Bc. Štěpánka Pelešková

Master's thesis

Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus

Effect of integrated marketing communication in the successful sale of company Globus
Abstract:
Diplomová práce posuzuje úspěšnost integrované marketingové komunikace společnosti Globus na českém trhu. Předložená práce obsahuje zpracování jak teoretického hlediska využití integrované marketingové komunikace, tak její praktickou aplikaci. Je přihlédnuto i k historickým kontextům a marketingovým východiskům. Práce se opírá o vybranou produktovou kampaň společnosti, kde jsou teoretická hlediska …more
Abstract:
The topic of this thesis is to analyze the success of integrated marketing communications of Globus company on Czech market. The present work includes processing both theoretical point of view the use of integrated marketing communications and its practical use. It is of course also, take into account historical contexts. The work also relies on the selected product campaign of company where the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní