Bc. Štěpánka Pelešková

Diplomová práce

Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus

Effect of integrated marketing communication in the successful sale of company Globus
Anotace:
Diplomová práce posuzuje úspěšnost integrované marketingové komunikace společnosti Globus na českém trhu. Předložená práce obsahuje zpracování jak teoretického hlediska využití integrované marketingové komunikace, tak její praktickou aplikaci. Je přihlédnuto i k historickým kontextům a marketingovým východiskům. Práce se opírá o vybranou produktovou kampaň společnosti, kde jsou teoretická hlediska …více
Abstract:
The topic of this thesis is to analyze the success of integrated marketing communications of Globus company on Czech market. The present work includes processing both theoretical point of view the use of integrated marketing communications and its practical use. It is of course also, take into account historical contexts. The work also relies on the selected product campaign of company where the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní