Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus – Bc. Štěpánka Pelešková
Bc. Štěpánka Pelešková
Diplomová práce
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšný prodej společnosti Globus
Effect of integrated marketing communication in the successful sale of company Globus
Anotace:
Diplomová práce posuzuje úspěšnost integrované marketingové komunikace společnosti Globus na českém trhu. Předložená práce obsahuje zpracování jak teoretického hlediska využití integrované marketingové komunikace, tak její praktickou aplikaci. Je přihlédnuto i k historickým kontextům a marketingovým východiskům. Práce se opírá o vybranou produktovou kampaň společnosti, kde jsou teoretická hlediska …víceAbstract:
The topic of this thesis is to analyze the success of integrated marketing communications of Globus company on Czech market. The present work includes processing both theoretical point of view the use of integrated marketing communications and its practical use. It is of course also, take into account historical contexts. The work also relies on the selected product campaign of company where the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pf68j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup