Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS – Jolana STŘÍBNÁ
Jolana STŘÍBNÁ
Diplomová práce
Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS
Primary teachers readiness for a PAS pupil (with autistic spectrum disorder)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá připraveností pedagogů 1. stupně ZŠ na vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v běžných třídách základních škol. Teoretická část je zaměřena na poruchy autistického spektra, systém péče a vzdělávání žáků s PAS a úpravy v edukačním procesu těchto žáků. Předmětem praktické části je pomocí dotazníkového šetření zjistit výsledky stanovených cílů a hypotéz. Rovněž …víceAbstract:
This diploma thesis is focus on preparedness of teachers in primary schools and on education of children diagnosed with autism spectrum disorders who attend common classes in schools. A theoretical part is devoted to autism spectrum disorders, to a system of care for ASD learners, to education of ASD children and to changes in their educational process. The aim of practical part is to find results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘÍBNÁ, Jolana. Připravenost pedagogů 1. stupně na integraci žáka s PAS. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička