Využití Mystery shoppingu při hodnocení maloobchodních služeb v prodejnách společnosti Lindt & Sprüngli CEE s.r.o. – Veronika Hájková
Veronika Hájková
Bachelor's thesis
Využití Mystery shoppingu při hodnocení maloobchodních služeb v prodejnách společnosti Lindt & Sprüngli CEE s.r.o.
The Use of Mystery Shopping in Evaluating Retail Services in the Stores of Lindt & Sprüngli CEE s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití metody mystery shopping při hodnocení kvality maloobchodních služeb. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit kvalitu služeb ve vybraných prodejnách společnosti Lindt & Sprüngli CEE s.r.o. pomocí metody mystery shopping, která umožňuje získání přímého a objektivního pohledu zákazníka. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Literární …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the use of the mystery shopping method in the evaluation of the quality of retail services. The aim of the work is to analyze and evaluate the quality of services in selected stores of Lindt & Sprüngli CEE s.r.o. using the mystery shopping method, which enables obtaining a direct and objective view of the customer. The work is divided into two parts, theoretical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Tomáš Kozel, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁJKOVÁ, Veronika. \textit{Využití Mystery shoppingu při hodnocení maloobchodních služeb v prodejnách společnosti Lindt \&{} Sprüngli CEE s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1ib6ow/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights