Vliv CSR aktivit na reputaci firmy – Štěpán Oberreiter
Štěpán Oberreiter
Bakalářská práce
Vliv CSR aktivit na reputaci firmy
CSR Activities Influence on Firm Reputation
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je posouzení vlivu CSR(Corporate Social Responsibility-do čestiny přeloženo jako společenská odpovědnost firem) na reputaci firmy. V práci krátce představím historický vývoj CSR, současný stav a přiblíží též různé metody měření těchto aktivit. Dalším cílem práce je posoudit, jestli se jedná v případě těchto aktivit o náklad, či o investici.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedoucí: Petr Hlaváč
- Oponent: Tomáš Munzi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.