Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů – Bc. Bára FIALOVÁ
Bc. Bára FIALOVÁ
Diplomová práce
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů
Factors affecting the green purchasing behavior of Czech consumers
Anotace:
Zelené produkty jsou jednou z možností, jak životní prostředí chránit a eliminovat tak negativní vliv lidské činnosti, který na životní prostředí působí. Cílem práce bylo na základě zkoumání faktorů ovlivňujících spotřební rozhodování formulovat doporučení týkající se stimulů pro zelené nákupní chování českých spotřebitelů. Primárně analyzovanými faktory byla cena a výše prémie za zelené produkty, …víceAbstract:
Green products are one way to protect the environment and thus eliminate the negative impact of human activity on the environment. The aim of the study was to formulate recommendations regarding stimuli for green purchasing behavior of Czech consumers based on the examination of factors influencing consumer decision-making. The primarily analyzed factors included the price and premium for green products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Bára. \textit{Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1ijgo5/.
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Bára. Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
Arseniy Moseychuk -
Faktory ovlivňující prostorovou strukturu ve složení rostlinných společenstev
Markéta Chudomelová -
Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice
Jáchymovský Jáchymovský -
Faktory ovlivňující postoje k nápojům u subkultury hipsterů v České republice
Jakub Krejčí -
Faktory ovlivňující množství vitaminu C v zeleném koření
Simona Průchová -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Zelené chování obchodních řetězců (TESCO, Penny, Kaufland)
Andrea PRAŽMOVÁ