Bc. Zuzana Veidlichová

Master's thesis

Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin

Territorial marketing as a rural development tool on the example of local action groups
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou podpory aktivit teritoriálního marketingu skrze místní akční skupiny vybraných krajů za programové období 2007–2013. V první části práce jsou představeny základní teoretické pojmy, pomocí odborné literatury. V další části práce je uvedena charakteristika vybraných dvou krajů, převážně z hlediska jejich atraktivnosti, a krátce jsou představeny MAS zvolených krajů. …more
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of support of the territorial marketing activities through the local action group of the selected regions for the programming period 2007–2013. Using specialised literature you can find in the first section the presents basic theoretical concepts. The second part contains characteristics of the two selected regions, mainly in terms of thein attractiveness. This …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií