Využití online komunikace v podnikové praxi – Monika Mináriková
Monika Mináriková
Diplomová práce
Využití online komunikace v podnikové praxi
The use of online communication in business practices
Anotace:
Současná etapa vývoje webu označovaná pojmem web 2.0 má znatelný vliv na online komunikaci podniku. Trendem v této oblasti jsou především sociální média. Začlenění těchto médií do interní i externí komunikační strategie se stává pro podniky k získání a udržení konkurenceschopnosti téměř nezbytné. Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat možnosti a technologie soudobé podnikové online komunikace s …víceAbstract:
The current stage of the World-Wide-Web development called Web 2.0 has a considerable effect on the online communication both inside and among businesses. Social media is the strongest trend in this area. Integration of these media into the internal and external communication strategy has become essential for businesses in order to attain a sustainable competitive advantage. The main objective of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Jan Urbík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29772
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Využití Webu 2.0 v knowledge managementu malých a středních firem
Štěpán Mejzlík -
Využití webu 2.0 v komerčních organizacích
Filip Vencovský -
Využití WEB 2.0 aplikací v práci v projektovém týmu
Richard Černý -
Uplatnění Web 2.0 v podnikovém prostředí
Oldřich Louthan