Bc. Adam Goranov

Diplomová práce

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotace:
Tato diplomová práce se souhrnně zabývá právní a mimoprávní regulací reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání. Nejprve popisuje rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromími médii v návaznosti na regulaci reklamy. Dále rozebírá možnosti samoregulace a organizace, které se samoregulací zabývají. V této práci se budu dále zabývat regulací reklamy na internetu a to především v audiovizuálních mediálních …více
Abstract:
This diploma thesis comprehensively deals with the legal and non-legal regulation of advertising in radio and television broadcasting. First of all, this thesis describes the differences between public and private media in relation to the regulation of advertising. Second of all, this thesis analyzes the possibilities of self-regulation of advertising and organizations that are dealing with self-regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martina Šotková, LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní