Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání – Bc. Adam Goranov
Bc. Adam Goranov
Diplomová práce
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotace:
Tato diplomová práce se souhrnně zabývá právní a mimoprávní regulací reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání. Nejprve popisuje rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromími médii v návaznosti na regulaci reklamy. Dále rozebírá možnosti samoregulace a organizace, které se samoregulací zabývají. V této práci se budu dále zabývat regulací reklamy na internetu a to především v audiovizuálních mediálních …víceAbstract:
This diploma thesis comprehensively deals with the legal and non-legal regulation of advertising in radio and television broadcasting. First of all, this thesis describes the differences between public and private media in relation to the regulation of advertising. Second of all, this thesis analyzes the possibilities of self-regulation of advertising and organizations that are dealing with self-regulation …víceKlíčová slova
Reklama rozhlas televize internet audiovizuální mediální služba na vyžádání televizní reklama rozhlasová reklama internetová reklama podprahová reklama srovnávací reklama skrytý reklama klamavá reklama nekalá obchodní praktika regulace regulace reklamy samoregulace sankce organ statní správy dozorčí orgán Evropský parlament zákon směrnice nařízení doporučení rozhodnutí stanoviska mediální právo zákon o regulaci reklamy zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání zákon na ochranu spotřebitele kodex reklamy. Advertising radio television video-on-demand television advertising radio advertising internet advertising subliminal advertising comparative advertising hidden advertising false advertising unfair business practice regulation regulation of advertising self-regulation sanction public authorities supervisory authorities the European Parliament a law directives regulations recommendations decisions options media law Act on Regulation of Advertising the Law on Radio and Television Broadcasting Consumer Protection Act Code of Advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mvbo7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Šotková, LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zákona o hazardních hrách na provozování heren a kasin
Monika Handlová -
Právo proti nekalé soutěži a zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání
Dorota Rudelová -
Nový zákon o provozování hazardu - analýza dopadů
Hana Kochánková -
Zákon o zemědělství versus zákon o živnostenském podnikání
Jarmila Suchochlebová -
Zákon o zbraních a střelivu České a Slovenské republiky a jejich komparace
Vít Štěpánek -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson -
Ochrana fyzického, psychického a mravního vývoje dětí a mladistvých v rozhodovací praxi RRTV a judikatuře správních soudů
Petra MACHOVÁ -
„Pod Mléčným lesem“: rozhlasová hra Dylana Thomase a její proměny v čase a v médiích
Bernardeta Babáková