Tereza Plesníková

Diplomová práce

Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů

The Influence of Marketing Communication to Children to Parents´ Consumer Behaviour.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitelské chování rodičů. Práce klade důraz na poznání dítěte jakožto spotřebitele - charakterizuje jeho chování v závislosti na jeho věku a hodnotách a následně definuje vlivy okolí, jež mohou rovněž souviset s jeho spotřebitelských dospíváním. Práce je rovněž zaměřena na otázky související s vlivem dětí vůči rodičům …více
Abstract:
The Diploma´s Thesis is focused on influence of marketing communication to children to consumer behaviour of the parents. The thesis puts emphasis on cognition the child as a consumer - describes its behaviour depending on the age and its values and subsequently defines the influences of surroundings related to child consumer maturing. The thesis is also engaged in questions connected with influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48437