Informační a komunikační technologie ve výuce angličtiny se zaměřením na výukové programy – Bc. Tomáš EGRI
Bc. Tomáš EGRI
Diplomová práce
Informační a komunikační technologie ve výuce angličtiny se zaměřením na výukové programy
Information and communication technologies in English language teaching with a focus on language teaching applications
Abstract:
This thesis deals with the implementation of ICT at Czech elementary schools. Reasons for including ICT in English classes are explained as well as information on types of educational software is given. The greatest importance is put on language learning applications and their use at Czech elementary schools. The presented research consists of two parts. The first part of the research provides an overview …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá zaváděním informačních technologií na základní školy v ČR. V práci jsou objasněny důvody pro využívání informačních technologií ve výuce AJ. Jsou zde také uvedeny druhy vzdělávacího softwaru, přičemž největší důraz je kladen na využití programů pro výuku AJ na českých základních školách. Praktická část zahrnuje dva výzkumy. První výzkum poskytuje přehled současných programů …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EGRI, Tomáš. Informační a komunikační technologie ve výuce angličtiny se zaměřením na výukové programy. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Jazykové znalosti a komunikační dovednosti absolventů ZŠ při přechodu na SŠ
Kamila RŮŽIČKOVÁ -
Komunikační dovednosti dětí základní školy vyrůstajících ve vícejazyčném prostředí
Berenika Šenková -
Gramatika a dovednosti ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol
Jana MUZIKANTOVÁ -
Jazykové dovednosti dětí s výchovnými problémy
Klára ŘÍHOVÁ -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová