Strategie uvedení produktu na trh – Bc. Linda Kůzlová
Bc. Linda Kůzlová
Diplomová práce
Strategie uvedení produktu na trh
Strategy of introducts produkt on market
Anotace:
Souhrn:Předložená diplomová práce řeší strategii uvedení nového produktu na trh firmy Lika-obce s.r.o. Popisuje vlivy, které celkově působí na firmu a následně na její nový produkt. V rámci práce je na základě současného stavu poznání provedena situační analýza firmy včetně vyhodnocení v podobě SWOT matice. Následně je provedena komunikační strategie a strategický marketingový plán včetně vyhodnocení …víceAbstract:
Summary:My diploma work is targeted to a new product launch strategy of Lika- obce company. It describes the factors which has an influence on the company and new product accordingly. There is used situational analysis of the company including SWOT matrix evaluation, all of them based on the recent findings. Following to that there is also provided communication strategy and strategic marketing plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva