Bc. Kateřina Janečková

Bakalářská práce

Marketing Strategy of Company XY

Marketing Strategy of Company XY
Anotace:
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie pro nové plynové krbové vložky společnosti Karma. První část práce je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků použitých v praktické části. V druhé části je analyzováno vnitřní a vnější prostředí společnosti. S využitím poznatků získaných z analýzy práce představuje matice IFE a EFE. Pro vytvoření úspěšné marketingové strategie byli zákazníci …více
Abstract:
Bachelor´s thesis presents the proposal of marketing strategy for new product gas fireplaces of company Karma. The first part of the thesis is focused on a summary of theoretical knowledge used in the practical part. In the second part company´s internal and external environment has been analysed. Using knowledge gained from the analysis the thesis shows IFE and EFE matrixes. To create a successful …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Přemysl Písař, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní