Komunikace v obtížných situacích – Bc. Hana Brůžová
Bc. Hana Brůžová
Diplomová práce
Komunikace v obtížných situacích
Communication in complicated Situations
Anotace:
Diplomová práce „Komunikace v obtížných situacích“ v teoretické části vychází ze základních teoretických východisek sociální komunikace, technik vyjednávání a manipulace. Prezentuje také základní osobnostní a komunikační charakteristiky a charakterizuje obsah problémové komunikace. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na příkladové studie konfliktních a obtížných situací, do kterých se dostává …víceAbstract:
This master thesis "Communication In Complicated Situations" is based on basic theoretical knowledge of social communication, negotiation and manipulation techniques. It also includes basic personality and communication characteristics and describes content of problematic communication. The practical part of this study focuses on case studies of conflict and difficult situations which can occur to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eiiu3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Enneagram of Personality and Marketing Communication
Yuliya Kolcheva -
Srovnání osobnostních rysů a vlastností úspěšných sportovců a obchodníků
Lucie Zelenková -
Diference osobnostních charakteristik a hodnot terapeutů a výcvikových frekventantů dle psychoterapeutického směru
Kateřina SUČKOVÁ -
Manipulace komunikace pro čipovou kartou
Josef Kopřiva -
Datově-vizualizační manipulace v politické komunikaci na Facebooku
Dominik Jirotka -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Manipulace v komunikaci
Natálie Široká