Bc. Hana Brůžová
Master's thesis
Komunikace v obtížných situacích
Communication in complicated Situations
Abstract:
Diplomová práce „Komunikace v obtížných situacích“ v teoretické části vychází ze základních teoretických východisek sociální komunikace, technik vyjednávání a manipulace. Prezentuje také základní osobnostní a komunikační charakteristiky a charakterizuje obsah problémové komunikace. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na příkladové studie konfliktních a obtížných situací, do kterých se dostává …moreAbstract:
This master thesis "Communication In Complicated Situations" is based on basic theoretical knowledge of social communication, negotiation and manipulation techniques. It also includes basic personality and communication characteristics and describes content of problematic communication. The practical part of this study focuses on case studies of conflict and difficult situations which can occur to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eiiu3/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Enneagram of Personality and Marketing Communication
Yuliya Kolcheva -
Srovnání osobnostních rysů a vlastností úspěšných sportovců a obchodníků
Lucie Zelenková -
Diference osobnostních charakteristik a hodnot terapeutů a výcvikových frekventantů dle psychoterapeutického směru
Kateřina SUČKOVÁ -
Manipulace komunikace pro čipovou kartou
Josef Kopřiva -
Datově-vizualizační manipulace v politické komunikaci na Facebooku
Dominik Jirotka -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Manipulace v komunikaci
Natálie Široká