Petr SMAŽIL
Bakalářská práce
Rozvoj emoční inteligence u dětí
The development of emotional intelligence in children
Anotace:
Bakalářská práce se dělí na dvě části. V první části dochází k teoretickému ukotvení emoční inteligence, přehledu teorií, které jsou s problematikou spojeny a taktéž obsahuje přehled základních emocí. Dále dochází k propojení s důležitými disciplínami sociální práce jako sociální politika a teorie a metody sociální práce. Opomenuto není ani etické hledisko, analýza potřebnosti a rešerše elektronických …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. The first part provides a theoretical anchoring of emotional intelligence, an overview of the theories related to the issue and also contains an overview of basic emotions. It also makes links with important social work disciplines such as social policy and social work theory and methods. The ethical perspective is not omitted, nor is an analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vlastimil Vohánka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMAŽIL, Petr. Rozvoj emoční inteligence u dětí. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj emoční inteligence u dětí
Petr Smažil -
Metody výuky v rámci kurzů zaměřených na rozvoj emoční inteligence učitelů
Barbora CHALOUPKOVÁ -
Rozvoj emoční inteligence u dětí předškolního věku v mateřské škole
Monika KRATOCHVÍLOVÁ -
Rozvoj emoční inteligence u dětí předškolního věku
Barbora DRAŠAROVÁ -
Rozvoj emoční inteligence u dětí v předškolním věku ve speciálních a běžných mateřských školách.
Laura TOMANOVÁ -
Rozvoj pozitivního sebepojetí a emoční inteligence dětí z dětského domova intervencí zážitkově-pedagogických aktivit
Magdalena Jarošová -
Využití metod dramatické výchovy pro rozvoj emoční inteligence
Lucie Mecová -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská
Název
Vložil
Vloženo
Práva