Bc. Anežka Náplavová

Diplomová práce

Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě

The Project of Implementation Modern Marketing Trends in Wallachian Open Air Museum
Anotace:
Předmětem této diplomové práce byla implementace moderních marketingových trendů v instituci Valašského muzea v přírodě. Současné komunikační nástroje jsou využívány poměrně dobře a cíleně, nicméně pro zaujetí mladšího návštěvníka musí muzeum hledat novější trendy a provázat je s technologiemi, aby si z mladého návštěvníka vychovalo pravidelného návštěvníka v budoucnosti. Dotazníkové šetření ukázalo …více
Abstract:
The subject of this thesis was the modern marketing trends implementation in the Walla-chian Open Air Museum. Current communication tools are used in a good way, however for engaging youth visitor's interest the museum have to look for new trends and connect them with new technologies to prepare youth visitor to become museumgoers in the fu-ture. The questionnaire survey has showed that the visitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Náplavová, Anežka. Projekt implementace moderních marketingových trendů ve Valašském muzeu v přírodě. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe