Muzikoterapie jako prevence syndromu vyhoření – Veronika Hanušová
Veronika Hanušová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Muzikoterapie jako prevence syndromu vyhoření
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření a jeho možnou prevencí prostřednictvím muzikoterapie. Jako cíl bylo stanoveno vytvoření lekcí muzikoterapie pro učitele, kteří jsou syndromem vyhoření ohroženi. Teoretická část textu se opírá o literaturu zabývající se syndromem vyhoření a muzikoterapií a dále pak čerpá ze studijních materiálů a praktických lekcí muzikoterapie z VOŠ JABOK. Nejprve …viacAbstract:
This work deals with burnout syndrome and its possible prevention using music therapy. The aim is to create music therapy lessons for teachers, who are at risk of burnout syndrome. The work relies on literature dealing with burnout syndrome and music therapy and it also draws from study materials and practical music therapy lessons originating in VOŠ JABOK. In the first instance the work explains the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/pi06b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: Jana Zajícová
- Oponent: Mgr. Anna Klimešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / odbor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil -
Music Therapy Interventions and their Outcomes in the Treatment of Eating Disorders: A Scoping Review.
Monika Bucharová -
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
Jana Hanáčková -
Využití prvků muzikoterapie v terapii balbuties
Kamila Novotná -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Dyslexic Pupils and Lessons of English Language
Andrea Vymazalová -
Vocabulary in CLIL Piano Lessons: a Case Study
Anežka Bartoňková