Analýza konkurence konkrétního podniku – Ing. Emanuel Godál
Ing. Emanuel Godál
Bakalářská práce
Analýza konkurence konkrétního podniku
Analysis of competiton of the company
Abstract:
The goal of the submitted bachelor thesis titled “Analysis of competition of the company” is to characterize Slovak market of travel agencies with help of strategic analysis tools and identify competitive advantage of particular company.Abstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce s názvom „Analýza konkurencie vybraného podniku“ je pomocou nástrojov strategickej analýzy charakterizovať trh cestovných kancelárií na Slovensku a identifikovať konkurenčnú výhodu konkrétneho podniku pôsobiacom na tomto trhu.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ct8zk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza podniku
Ivana Hričovská -
Strategická analýza podniku
Róbert Kubín -
Mexiko na počátku nového tisíciletí: PEST analýza
Květa Vojáčková