Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh – Jakub Macek
Jakub Macek
Master's thesis
Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh
Marketing strategy for launch of plug&play products by Jablotron Group into american market
Abstract:
Tato diplomová práce je praktickou aplikací základních marketingových metod na problematiku z firemního prostředí. Téma vzniklo na základě konzultace s obchodním ředitelem společnosti JABLOTRON ALARMS, která se společností JABLOCOM (obě jsou součástí holdingu JABLOTRON) o vstupu na americký trh vážně uvažuje. Výsledky práce proto bude možné prakticky využít. Práce je pojata trochu netradičně. Krátké …moreAbstract:
This master thesis is a practical application of basic marketing methods on problems from business environment. The topic came into being during the consultation with the business manager of JABLOTRON ALARMS Company which is together with JABLOCOM Company (both are parts of JABLOTRON Group) seriously considering an entry to American market. The outcomes of the thesis will be useful for practical application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68286
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2012
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: René Gubančok
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh
Jakub Macek -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Marketingová strategie uvedení výrobků plug&play firmy Jablotron na americký trh
Jakub Macek -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Adriana Cecilia Tejada Rodriguez -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček