Pavel Nehéz

Bakalářská práce

Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol

The Motivating factors influencing self-regulated learning of secondary school students
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol. Cílem teoretické části je definovat pojmy: autoregulované učení, metakognice, motivace k učení, vnitřní a vnější cílová orientace, osobně vnímaná zdatnost, zkoušková úzkost, atribuční přesvědčení a hodnota učení. Teoretická část bude zpracována metodami analýzy, následné syntézy a případné komparace …více
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the motivating factors influencing self-regulated learning of secondary school students. The aim of the theoretical part is to define the following concepts: self- regulated learning, metacognition, learning motivation, intrinsic and extrinsic goals, self-efficacy, exam anxiety, attributional beliefs and task value. Theoretical part will be processed by using analysing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Danielová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání