Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci – Bc. Ilona Kolínková
Bc. Ilona Kolínková
Bakalářská práce
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
The analysis of modern technologies use in selected retail chain
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci. Aplikační část práce se skládá ze dvou dílčích částí.První je zaměřena na popis konkrétního maloobchodního řetězce, se zaměřením na moderní technologie, které využívá ve svém provozu. V tomto případě se bude jednat o hypermarket řetězce Tesco Stores ČR v Českých Budějovicích. Poté následuje analýza …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of modern technology usage in a selected retail chain. On the beginning the theoretical part starts with explaining main keywords and further continues describing of modern technologies used in trade on the domestic market in Czech. This is followed by the application part divided in two sub-parts. In the first one there is a description of a particular retail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pubr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÍNKOVÁ, Ilona. \textit{Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1kc6r9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
Adam Potůček -
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Hanna Hayova -
Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.
Tereza ŠULANOVÁ -
Kariérní rozvoj zaměstnanců ve společnosti Tesco Stores a.s.
Sabina Motalíková -
Ekologie a třídění odpadů ve společnosti Tesco Stores ČR a. s. - strategie pro zapojení spotřebitelů
Kateřina Buráková -
Strategická analýza spoločnosti Tesco Stores ČR a. s.
Mário Tomkó