Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii – Rachel Ferrao
Rachel Ferrao
Bakalářská práce
Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii
The Importance of Celebrity Endorsement in the Beauty Industry among Generation Z in India
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit význam podpory celebrit v marketingu s ohledem na kosmetický průmysl v Indii, se zvláštním důrazem na pochopení toho, jak formují vnímání značky a nákupního chování indické generace Z. Tato studie dále objasní, zda je podpora celebrit úspěšnou marketingovou strategií značek, která má přimět generaci Z k nákupu produktů a služeb souvisejících s kosmetikou. Teoretická část …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess the importance of celebrity endorsements in marketing with regards to the beauty industry in India, with a specific emphasis on understanding how they shape Indian generation Z’s brand perception and purchase behavior. This study will further provide clarity as to whether celebrity endorsing is a successful marketing strategy for brands to get Generation Z to purchase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Specifika získávání pracovníků z generace Z
Nela KRATOCHVÍLOVÁ -
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
Hoang Linh Nguyen -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková