Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele – Petra Šťastná
Petra Šťastná
Bakalářská práce
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Marketing at the fashion business, its trends and their influense at the consumer behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem v módním průmyslu, s ním spojenými trendy a tím, jaký mají vliv na nákupní chování spotřebitele. Cílem je zjistit, jaký je postoj spotřebitelů k nákupu oblečení a jaké trendy či aspekty ho při nákupu oděvů ovlivňují. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou obsažena teoretická východiska marketingu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on marketing in the fashion industry, the trends associated with it and how they affect consumer purchasing behavior. The aim is to determine consumers’ attitudes towards buying clothing, and the trends or aspects, which influence them when apparel shopping. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains the background information on marketing, characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam
Název
Vložil
Vloženo
Práva