Alexandra Andiľová

Bakalářská práce

Návrh aplikácie interného IT Helpdesku

Návrh aplikace interního IT Helpdesku
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma: "Návrh aplikace interního IT Helpdesku", je, na základě teoretických požadavků daných odbornými standardy (především mezinárodní standard Information Technology Infrastructure Library -- ITIL a také Control Objectives for Information and related Technology -- COBIT) a požadavek IT managementu moderního výrobního podniku, navrhnout aplikaci interního IT Helpdesku za účelem …více
Abstract:
The target of this bachelor thesis, named "Proposition of application of internal IT Helpdesk", is to suggest an application of internal IT Helpdesk to support IT Service Management in the company by using theoretical requirements given by worldwide standards (preferring international standard Information Technology Infrastructure Library -- ITIL and Control Objectives for Information and related Technology …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce na tému: "Návrh aplikácie interného IT Helpdesku", je, na základe teoretických požiadaviek daných odbornými štandardmi (predovšetkým medzinárodný štandard Information Technology Infrastructure Library -- ITIL a tiež Control Objectives for Information and related Technology -- COBIT) a požiadaviek IT managementu moderného výrobného podniku, navrhnúť aplikáciu interného IT Helpdesku …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
  • Vedoucí: Libor Gála
  • Oponent: Vladimír Jančuška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28351