Návrh aplikácie interného IT Helpdesku – Alexandra Andiľová
Alexandra Andiľová
Bakalářská práce
Návrh aplikácie interného IT Helpdesku
Návrh aplikace interního IT Helpdesku
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma: "Návrh aplikace interního IT Helpdesku", je, na základě teoretických požadavků daných odbornými standardy (především mezinárodní standard Information Technology Infrastructure Library -- ITIL a také Control Objectives for Information and related Technology -- COBIT) a požadavek IT managementu moderního výrobního podniku, navrhnout aplikaci interního IT Helpdesku za účelem …víceAbstract:
The target of this bachelor thesis, named "Proposition of application of internal IT Helpdesk", is to suggest an application of internal IT Helpdesk to support IT Service Management in the company by using theoretical requirements given by worldwide standards (preferring international standard Information Technology Infrastructure Library -- ITIL and Control Objectives for Information and related Technology …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce na tému: "Návrh aplikácie interného IT Helpdesku", je, na základe teoretických požiadaviek daných odbornými štandardmi (predovšetkým medzinárodný štandard Information Technology Infrastructure Library -- ITIL a tiež Control Objectives for Information and related Technology -- COBIT) a požiadaviek IT managementu moderného výrobného podniku, navrhnúť aplikáciu interného IT Helpdesku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Vladimír Jančuška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
Optimizing Organizational IT Service Management through the Implementation of ITIL Framework
Sadman Amir -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Transformácia Service Management tímu pomocou agilných metód
Xenia Kuštanová