Martin Dorazil
Bachelor's thesis
Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS
Development of Game Engine Subsystems for RTS
Abstract:
Práce se zabývá různými typy herních enginů, se zaměřením na jejich grafickou část. Dále pak konkrétněji enginy pro hry typu RTS, problematiku generování terénu, tvorbu entit umístěných v tomto terénu, interakce mezi nimi, ale také využití možností OpenGL pro tvorbu reálně vypadajícího prostředí. Výsledkem implementace je výkonný a stabilní základ pro herní engine, s možností vygenerování jedinečného …moreAbstract:
This thesis deals with different types of game engines, with a focus on the graphics subsystem. Furthermore, particularly engines for games such as RTS, problems generating terrain, creation entities located in this field, the interaction between them, but also the possibility of using OpenGL for creating real-looking environment. The result of the implementation is powerful and stable basis for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/98845
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Tomáš Fabián
- Reader: Michael Holuša
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DORAZIL, Martin. \textit{Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2013. Available from: https://theses.cz/id/1kuq84/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Fractal Terrain Generation
Adam Jurík -
Multi-Fractal Terrain Generation
Jakub Kříž -
Generování terénu s využitím voxelové struktury
Michal Černý -
Metody generování terénu v počítačové grafice
Vojtěch Pavlas -
Procedurální generování terénu v reálném čase
Michal Kuderjavý -
Generování terénu na GPU
Tomáš Javorský -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Low-level Game Networking in C++
Tomáš Janoušek