Činitelé ovlivňující biofilní orientaci učitele a jeho přístup k (environmentální) výchově – Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
Disertační práce
Činitelé ovlivňující biofilní orientaci učitele a jeho přístup k (environmentální) výchově
Factors influencing the teacher's biophile orientation and his approach to (environmental) education
Anotace:
Cílem disertační práce je postihnout stěžejní aspekty ovlivňující vývoj biofilně/propřírodně orientovaného učitele a jeho přístup k výchově, a následně předložit jeho portrét, který je v disertační práci označován jako bioprofil. Teoretická část práce představuje filosofickou a pedagogickou platformu, z níž disertační práce čerpá. Z filosofického hlediska je stěžejní koncepce evoluční ontologie, která …víceAbstract:
The research problem covered by the dissertation thesis represents the factors which influenced the teacher´s biophile/pro-environmental orientation, and at the same time their specific approach to the (environmental) education and their pedagogical thinking in the whole. In the theoretical part of the dissertation thesis both, relevant philosophical and pedagogical concepts are introduced. From the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jwxod/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 10. 2021
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Ivana Brtnová Čepičková, Ph.D., doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Business English on an Individual basis
Jitka Pelcová -
Změna přístupu učitele k edukaci ve vztahu k inkluzi
Nikol PELTANOVÁ -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů na středních odborných školách
Renata Poláková -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů
Kateřina Smékalová -
Přístup učitelů k výuce finanční gramotnosti v nižším sekundárním vzdělávání
Nikol Šigutová -
Přístupy k vyučování u lektorek orientálního tance
Nikola Jančí -
Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními
Pavla Kašíková -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná