Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem – Bc. Kateřina Valigurová
Bc. Kateřina Valigurová
Bachelor's thesis
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Internal marketing and the importance of its implementation in the practice of companies
Abstract:
VALIGUROVÁ, Kateřina. Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem (Bakalářská práce). Vysoká škola hotelová v Praze 8. Praha: 2021. Celkový počet stran: 72 Tato bakalářská práce pojednává o vlivu interního marketingu na výkonnost pracovníků a důležitosti jeho implementace do chodu firmy. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou …moreAbstract:
VALIGUROVÁ, Kateřina. Internal marketing and the importance of its implementation in the practice of companies (Bachelor’s Dissertation), The Institute of Hospitality Management in Prague 8. Prague: 2021. Total pages: 72 This bacholor’s dissertation deals with the influence od internal marketing on the performance of employees and it’s importance of implementation to the operation of the company. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/sat2x/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková