Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci – Ing. Jana Moravcová
Ing. Jana Moravcová
Bachelor's thesis
Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci
Customer`s typologies and selling techniques with a view to crisis communication
Abstract:
Obsah bakalářské práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou podrobně a z různých pohledů popsány oblasti typologie osobnosti a prodejní techniky, do kterých spadá i krizová komunikace, na kterou je tato práce zaměřena. V této části je také odůvodnění, proč jsem si krizovou komunikaci zvolila. Dále jsou zde teoreticky popsány metody, které budu v aplikační části používat …moreAbstract:
Content baccalaureate work is divided on part theoretic and practical. At the theoretical part there´re closely and from different looks described areas of typology personalities and selling techniques, to the which coincides crisis communication on which is this work specialized. In this part is also valid why I elected crisis communication. Further there´re theoretically described methods which I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/euqh6/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Mgr. Markéta Jansová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková