Ing. Jana Moravcová

Bakalářská práce

Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci

Customer`s typologies and selling techniques with a view to crisis communication
Anotace:
Obsah bakalářské práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou podrobně a z různých pohledů popsány oblasti typologie osobnosti a prodejní techniky, do kterých spadá i krizová komunikace, na kterou je tato práce zaměřena. V této části je také odůvodnění, proč jsem si krizovou komunikaci zvolila. Dále jsou zde teoreticky popsány metody, které budu v aplikační části používat …více
Abstract:
Content baccalaureate work is divided on part theoretic and practical. At the theoretical part there´re closely and from different looks described areas of typology personalities and selling techniques, to the which coincides crisis communication on which is this work specialized. In this part is also valid why I elected crisis communication. Further there´re theoretically described methods which I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní