Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci – Ing. Jana Moravcová
Ing. Jana Moravcová
Bakalářská práce
Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci
Customer`s typologies and selling techniques with a view to crisis communication
Anotace:
Obsah bakalářské práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou podrobně a z různých pohledů popsány oblasti typologie osobnosti a prodejní techniky, do kterých spadá i krizová komunikace, na kterou je tato práce zaměřena. V této části je také odůvodnění, proč jsem si krizovou komunikaci zvolila. Dále jsou zde teoreticky popsány metody, které budu v aplikační části používat …víceAbstract:
Content baccalaureate work is divided on part theoretic and practical. At the theoretical part there´re closely and from different looks described areas of typology personalities and selling techniques, to the which coincides crisis communication on which is this work specialized. In this part is also valid why I elected crisis communication. Further there´re theoretically described methods which I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/euqh6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková