Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací – Bc. Jan Bors
Bc. Jan Bors
Master's thesis
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Sociology of Marketing Communications and the Transformation of Value Orientation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem hodnotových orientací a životního stylu mladé české generace z pohledu sociologie marketingové komunikace. V práci se zaměřujeme na sociální sítě a především Facebook, jakožto signifikantní komunikační a zároveň marketingový nástroj oblíbený mezi členy mladé generaci a poukazujeme na fakt, že tato síť by z pohledu sociologie marketingové komunikace neměla být …moreAbstract:
This diploma thesis deals with value orientations and lifestyles of young Czech generation from perspective of sociology of marketing communication. In this work we focus on social networks and especially Facebook which is significant communication and marketing tool popular among members of the young generation and point out the fact that this network should not be from the perspective of sociology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kkedo/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petra Sobotková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Anna Chertova