Bc. Jan Bors

Master's thesis

Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací

Sociology of Marketing Communications and the Transformation of Value Orientation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem hodnotových orientací a životního stylu mladé české generace z pohledu sociologie marketingové komunikace. V práci se zaměřujeme na sociální sítě a především Facebook, jakožto signifikantní komunikační a zároveň marketingový nástroj oblíbený mezi členy mladé generaci a poukazujeme na fakt, že tato síť by z pohledu sociologie marketingové komunikace neměla být …more
Abstract:
This diploma thesis deals with value orientations and lifestyles of young Czech generation from perspective of sociology of marketing communication. In this work we focus on social networks and especially Facebook which is significant communication and marketing tool popular among members of the young generation and point out the fact that this network should not be from the perspective of sociology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní