Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací – Bc. Jan Bors
Bc. Jan Bors
Diplomová práce
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Sociology of Marketing Communications and the Transformation of Value Orientation
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem hodnotových orientací a životního stylu mladé české generace z pohledu sociologie marketingové komunikace. V práci se zaměřujeme na sociální sítě a především Facebook, jakožto signifikantní komunikační a zároveň marketingový nástroj oblíbený mezi členy mladé generaci a poukazujeme na fakt, že tato síť by z pohledu sociologie marketingové komunikace neměla být …víceAbstract:
This diploma thesis deals with value orientations and lifestyles of young Czech generation from perspective of sociology of marketing communication. In this work we focus on social networks and especially Facebook which is significant communication and marketing tool popular among members of the young generation and point out the fact that this network should not be from the perspective of sociology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kkedo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Petra Sobotková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Anna Chertova