Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie – Ivana SKALOVÁ
Ivana SKALOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie
Comparison of Educational Approaches of Kindergartens According to Educational Philosophy
Abstract:
ABSTRAKT Práce je zaměřena na porovnání vzdělávacích programů klasických, alternativních a jazykově zaměřených předškolních zařízení. Současně je brána v úvahu i lokalita, tedy zda se jedná o město či obec. V úvodu práce bylo nutné si ujasnit, které zařízení je považováno za klasické a které za alternativní. Majoritní část mé bakalářské práce tvoří komparace všech výše uvedených typů školek a spolu …moreAbstract:
Thesis is focused on comparing the educational programs of classical, alternative and linguistically oriented preschools. The location is also considered, whether it is a city or village. In the beginning of the task, it was necessary to clarify that the facility is considered a classic or alternative. The major part of my bachelor thesis is a comparison of all the above types of nurseries and along …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKALOVÁ, Ivana. \textit{Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/1lkdjo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKALOVÁ, Ivana. Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje pedagogů k alternativní vzdělávací koncepci Marie Montessori v předškolním zařízení.
Adéla ŠÁCHOVÁ -
Využití prostředků alternativní a augmentativní komunikace ve vybraném předškolním zařízení
Monika KOUDELKOVÁ -
Analýza chování rodičů při volbě alternativních forem předškolního zařízení pro jejich děti
Michaela Říčná -
Dětské skupiny jako alternativní řešení k oficiálním zařízením předškolního vzdělávání
Elizabeth PEXOVÁ -
Vzdělávání problémového dítěte v alternativním předškolním zařízení
Lenka Dvořáková -
Dětská skupina jako alternativní služba péče o předškolní děti
Lenka OULEHLOVÁ -
Význam pedagogiky Marie Montessori pro předškolní zařízení
Štěpánka SOUKUPOVÁ -
Kvalita intersubjektivní interakce v předškolním: Podpora kvality pedagogických responsí v rámci interakce pedagog ? dítě/děti
Iva HEGROVÁ