Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o. – Alice Töpperová
Alice Töpperová
Master's thesis
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Strategic Analysis of the Business Media CZ, s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.Abstract:
The aim of this thesis is a strategic analysis of Business Media CZ s.r.o. The analysis reveals the strengths and weaknesses of the company and the opportunities and threats arising from the surroundings of the company. Based on the strategic analysis are identified competitive advantage and proposed strategic recommendations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20834
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Helena Sedláčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová