Vizualní styl studentské televize – Nikol ŠTECUROVÁ
Nikol ŠTECUROVÁ
Bakalářská práce
Vizualní styl studentské televize
SCREAM TV
Students television - Corporate identity
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vizuální identitě internetové studentské televize ,,Scream tv". Toto studentské médium je ojedinělé tím, že se nevztahuje pouze k jedné univerzitě nebo fakultě. Ale shromažďuje příspěvky a obsahy všech uměleckých vysokých škol, s hlavním zaměřením na multimedální tvorbu . Zmíněný projekt je digitálním studentským médiem, jež je inspirované digitální chybou neboli glitchem …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with visual identity of internet student television ,, Scream tv". The premise is unique, in which it does not apply to only one university or faculty. It collects contributions and contents of all art academies or faculties with the main focus on Multimedia design. The project is a platform from students for students, and it´s inspired by the digital error or glitch.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTECUROVÁ, Nikol. Vizualní styl studentské televize. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt