Kateřina Kindlová
Master's thesis
Panic buying v době COVID-19
Panic Buying in COVID-19
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou panického nakupování (panic buying) a křečkování produktů (stockpiling). Cílem této práce bylo identifikovat aspekty spotřebitelského chování, které se změnily vlivem pandemie Covid-19. Tento cíl byl naplněn provedením vlastního smíšeného výzkumu na základě rozhovorů a dotazníkového šetření, kdy byl zvolen přístup paralelního výzkumu tak, aby bylo splněno …viacAbstract:
This master thesis deals with the issue of panic buying and stockpiling. The aim of this thesis was to identify aspects of consumer behavior that have changed as a result of the Covid-19 pandemic. This goal was fulfilled by conducting mixed research on the basis of interviews and a questionnaire survey, where the approach of parallel research was chosen so that the rule of data triangulation was met …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Proměny spotřebitelských vzorců chování v době pandemie COVID - 19
Jan Čejka -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová -
Vybrané ekonomické ukazatele Německa a jejich vývoj v době pandemie COVID-19
Anatoliy Bydzin -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Chování ekonomických subjektů v krizi a v krizových situacích
Lenka Vojáčková -
Změna spotřebitelského chování v turismu v důsledku aktuálních krizí
Jan LÖFFELMANN -
Změny v chování klientů v oblasti pronájmu a prodeje nemovitostí v Praze v době krize.
Marek Kračún