Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti – Bc. Lenka Němečková
Bc. Lenka Němečková
Master's thesis
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Methodology for Surveying Citizen's Satisfaction with Services Provided by the Municipality of Uherské Hradiště
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodiky šetření spokojenosti se službami po-skytovanými Městském úřadem v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, jako jsou veřejný sektor, veřejná správa a veřejné služby. Také podrobně rozebírá pojem spokojenost občanů se službami veřejné správy. Dále popisuje metody marketingového výzkumu a metody sběru primárních dat. Podrobněji …moreAbstract:
This thesis focuses on creating a methodology for surveying citizen's satisfaction with services provided by the municipality of Uherské Hradiště. The theoretical part presents and defines basic terms, such as public sector, public administration and public services. Moreover, it deals with the term citizen's satisfaction with public services in more detail. It furthermore describes the methodology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEČKOVÁ, Lenka. \textit{Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/1ltyhi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němečková, Lenka. Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Sector Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Kritéria spokojenosti občanů se službami městské hromadné dopravy
Denisa Nevrklová -
Kritéria spokojenosti občanů se službami úřadů veřejné správy
Roman Kolář -
Spokojenost občanů se službami veřejné správy statutárního města Opava.
Daniel TÝN -
Spokojenost občanů obce Otice se službami veřejné správy
Dalibor ZEMAN -
Spokojenost občanů s komunální demokracií ve městě Hlučín
Anna Divišová -
Spokojenost uživatelů s elektronickými veřejnými službami - případová studie
Nikola Pachlopníková -
Analýza spokojenosti obyvatel se sportovním vyžitím v Odrách
Lukáš Pavlík -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká