Nikola Pachlopníková

Bakalářská práce

Spokojenost uživatelů s elektronickými veřejnými službami - případová studie

Satisfaction of users with electronic public services - a case study
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, zda jsou uživatelé spokojeni se službou Czech POINT, identifikovat silné a slabé stránky systému, stejně tak jako kritéria spokojenosti. Pilotní fáze projektu Czech POINT byla spuštěna v roce 2007 a do ostrého provozu přešla o rok později. Účelem projektu je zefektivnit komunikaci mezi občanem a veřejnou správou a omezit tak přílišnou byrokracii pomocí jednoho univerzálního …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine whether the users are satisfied with an electronic public service called Czech POINT, also to identify strengths and weaknesses of this system as well as user satisfaction criteria. Pilot stage of the project Czech POINT was launched in 2007 and the full version was released one year later. The objective of the project is to streamline communication between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Juraj Nemec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta