Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti – Bc. Lenka Němečková
Bc. Lenka Němečková
Diplomová práce
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Methodology for Surveying Citizen's Satisfaction with Services Provided by the Municipality of Uherské Hradiště
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodiky šetření spokojenosti se službami po-skytovanými Městském úřadem v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, jako jsou veřejný sektor, veřejná správa a veřejné služby. Také podrobně rozebírá pojem spokojenost občanů se službami veřejné správy. Dále popisuje metody marketingového výzkumu a metody sběru primárních dat. Podrobněji …víceAbstract:
This thesis focuses on creating a methodology for surveying citizen's satisfaction with services provided by the municipality of Uherské Hradiště. The theoretical part presents and defines basic terms, such as public sector, public administration and public services. Moreover, it deals with the term citizen's satisfaction with public services in more detail. It furthermore describes the methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČKOVÁ, Lenka. \textit{Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/1ltyhi/.
Jak správně citovat práci
Němečková, Lenka. Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Kritéria spokojenosti občanů se službami městské hromadné dopravy
Denisa Nevrklová -
Kritéria spokojenosti občanů se službami úřadů veřejné správy
Roman Kolář -
Spokojenost občanů se službami veřejné správy statutárního města Opava.
Daniel TÝN -
Spokojenost občanů obce Otice se službami veřejné správy
Dalibor ZEMAN -
Spokojenost občanů s komunální demokracií ve městě Hlučín
Anna Divišová -
Spokojenost uživatelů s elektronickými veřejnými službami - případová studie
Nikola Pachlopníková -
Analýza spokojenosti obyvatel se sportovním vyžitím v Odrách
Lukáš Pavlík -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká