Marketing automation in Pega platform for telecommunications company – Katsiaryna Samuseva
Katsiaryna Samuseva
Master's thesis
Marketing automation in Pega platform for telecommunications company
Marketingová automatizace v Pega nástroji pro telekomunikační společnost
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na automatizaci byznys procesů, respektive marketingových kampaní v Pega nástroji pro telekomunikační společnost. Hlavním cílem diplomové práce je popsat proces automatizace marketingových kampaní, představit technologii Pega platformy, vytvořit metodický postup obsahující osvědčené postupy, které jsou založené na praktické zkušenosti a reálných výstupech, provést kritické …moreAbstract:
Master thesis is focused on business process automation, more precisely on marketing campaigns in Pega platform for telecommunications company. The main aim of the master thesis is to describe process of marketing campaigns automation, introduce the Pega platform technology and create a methodological framework based on practical experience and real outputs, make a critical evaluation of benefits within …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79790
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Štěpán Špaček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích a marketingové automatizaci
Veronika Šlechtová -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace
Marian Cieślar -
Automatizace marketingových procesů pomocí cloudového CRM systému Salesforce
Ekaterina Obolenskaya -
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
Dušan Drábik -
Instantní messenger jako nastroj propagační strategie podniku
Marcel Jenilin -
Oracle Application Express - nastroj pro menší podnikové aplikace
Tomáš Roubal -
AOS: Nastroj pro analýzu grafu
Martin Siebert