Bc. Miroslav Jobák
Bachelor's thesis
Jazyk přesvědčování v reklamě
The language of persuasion in advertising
Anotácia:
Moje bakalářská práce se zabývá jazykem přesvědčování v reklamě, tzn. vším tím, co je z lingvistického hlediska schopno působit na subjekt a ovlivňovat jeho rozhodovací procesy(slogany – volba slov,podoba textu.).Jazyk přesvědčování v souvislosti s reklamou obsahuje více složek, které ve své práci postupně identifikuji a analyzuji.Abstract:
My thesis deals with the language of persuasion in the advertising, ie. everything which is able from a linguistic point of view to act upon the subject and influence its decision-making processes (slogans - the choice of the words, the form of the text). The language of persuasion in the context of the ads contains several components which are gradually identified and analyzed in my work.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xbtsd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Renata Chudáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social Aspects of Advertising
Eva Ryndová -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
Reklama jako obraz kultury
Ondřej Novák -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Internetová reklama
Tereza Vobořilová -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová