Speciálněpedagogická intervence u dítěte se sluchovým postižením – Bc. Nicola LAMPOVÁ
Bc. Nicola LAMPOVÁ
Master's thesis
Speciálněpedagogická intervence u dítěte se sluchovým postižením
The special educational intervention for a child with hearing impairment
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na speciálněpedagogickou intervenci u dítěte se sluchovým postižením. Teoretická část se zabývá důsledky vady sluchu u dítěte raného věku, vyšetřovacími metodami a speciálněpedagogickou intervencí. Praktická část práce především zjišťuje, jaká je doba od zjištění vady sluchu po její diagnostiku a jaká je doba od diagnostiky po přidělení kompenzační pomůcky.Abstract:
The thesis is focused on special educational intervention for children with hearing impairment. The theoretical part deals with the consequences of hearing impairment at an early age of the child, investigative methods and special educational interventions. The practical part mainly determines what is the time from discovery of hearing impairment to diagnosis and what is the time from diagnosis to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAMPOVÁ, Nicola. Speciálněpedagogická intervence u dítěte se sluchovým postižením. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Theses on a related topic
-
Specifika vyšetření sluchu jedinců s senzorineurální vadou sluchu při presbyakuzii
Hana KOVÁŘOVÁ -
Uplatnění globální metody čtení u dětí v MŠ pro sluchově postižené
Barbora Pešová -
Metody výuky odborného předmětu střední školy pro sluchově postižené z pohledu pedagoga se sluchovým postižením
David Jorda -
Využití metody VOKS při vzdělávání žáka s kombinovaným postižením
Petra Orságová -
Zařazení metody rozhovoru dle van Udena do vyučování žáků se sluchovým postižením
Martina Špičková -
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
Antonina Gugala -
Rodina ohrožená alkoholismem v evidenci OSPOD: zkušenosti sociálních pracovnic OSPOD se spoluprací s rodinou
Johana Novotná -
Rodina jako základní stavební kámen společnosti, rodina v minulosti a rodina dnes
Nikola ŠTACHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights