Bc. Kateřina Kalferstová

Master's thesis

Působení reklamní fotografie na recipienty

The Effectiveness of Advertising Photography on Recipients
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá otázkou reklamní fotografie a jejího působení na recipienty. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamních prostředků s důrazem na komunikační proces, dále definicí reklamní fotografie s vymezením její historie a druhové-ho či žánrového rozdělení a především definováním faktorů, které ovlivňují působení reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se diplomová …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of advertising photography and its impact on recipients. In the theoretical part, the thesis deals with the definition of advertising means with emphasis on the process of communication, furthermore, on the definition of advertising photography with stress on its history and its division into categories or genres, and mainly emphasis on the definition of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 15. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kalferstová, Kateřina. Působení reklamní fotografie na recipienty. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications